2020. március 14., szombat

A koronavírus cégünket és vásárlóinkat érintő hatásairól

Kötelességünk néhány szót szólni a koronavírus szállításainkat érintő hatásairól. A vírus megjelenése már az egész világban változásokat eredményezett a termelésben és a piaci folyamatokban, némely hatásai pedig már Magyarországon is érezhetőek.

KÉRJÜK TÉNYLEG OLVASD EL!

A cégünket ért változások leginkább a szállítási folyamatokban lesznek tetten érhetők, ami annyit jelent, hogy elképzelhetőek lesznek fennakadások, csúszások az elkövetkező hetekben.
Természetesen mi mindent megteszünk, hogy a lehető legkevesebb kellemetlenséggel tudjuk átvészelni ezt az időszakot, de van ami nem csak rajtunk múlik.

Fenti szempontok fontosságát el nem vitatva, első helyen mégiscsak kollégáink, ügyfeleink egészsége áll. Cégünk számos óvintézkedést hozott a munkatársak és az üzleti partnerek védelmére, valamint az üzletmenet biztosítására.

Szigorú higiéniai intézkedéseket vezettük be - beleértve a partnerkapcsolatokat is - betiltottunk, a szükséges egyeztetéseket lehetőség szerint digitális útra tereltük. Ezen tilalom alól egyedül ki és beszállító kollégáink, alvállalkozó partereink számítanak kivételnek, számukra egészségvédelmi eszközöket (pl. egyszer használatos kesztyűt, szájmaszkot) biztosítottunk kérésükre és külön figyelemfelhívás keretében tájékoztattuk őket a kötelezően betartandó eljárásrendről (egészségvédelmi eszközök használata, szükség távolság megtartása, kézfogás kerülése stb.).

Bizonytalan időre felfüggesztjük a személyes átvétel lehetőségét üzletünkben! Ezt kompenzálva csökkentettük a szállítási költségeket és kérünk mindenkit, lehetőségekhez mérten online bankkártyával vagy előre utalással rendeljen, ezzel is csökkentve a futárszolgálat kollégáival való személyes kontaktust. (a folyamatban lévő személyes átvételek rendelőivel felvesszük a kapcsolatot és egyeztetünk telefonon)

Ezúton kérjük, hogy nagyobb volumenű rendelések, - főként egészségügyi és külföldről érkező termékek esetén - egyeztess kollégáinkkal, akik informálnak majd az aktuális piaci/szállítási helyzetről. (emailban is nyugodtan, nem mindenre tudunk azonnal választ adni esetleg) Erre az időszakra tisztelettel kérjük türelmeteket, mi mindent elkövetünk, hogy rendelésed a megszokott módon és időkereten belül érkezzenek meg hozzád.

Köszönjük segítő együttműködéseteket, egyben sok erőt és egészséget kívánunk az előttünk álló rendkívüli időszakhoz.

Bánffy Szabolcs
ügyvezető

ui: nem, ez nem egy marketing terv része, sajnos :(
Valószínűleg így is elég nagy forgalomcsökkentés bevétel kieséssel fog járni, mindamellett átvészelni szeretnénk a következő időszakot leépítés, elbocsájtás, fizetés nélküli szabadságok nélkül. Nem utolsó sorban kollégáim, vásárlóink - és igen, magam és családom ide sorolom - egészsége a legfontosabb. Évek óta együtt dolgozunk, mindenkinek van családja...

2 megjegyzés:

  1. Köszöm szépen üzenetben is megkaptam, ezért halasztgattam a rendelést, de a tegnap kapott üzenettől bátor lettem és próbálok rendelni Tőletek.Még azt szeretném kérdezni, hogy A-4-es fehér másoló papirotok van-e. Ha igen szeretnék a patronok mellé kérni egy csomaggal.Köszönöm szépen.Szó sincs arrol, hogy másoktol rendeljek.A címem Nálatok meg van.Fizetni sajnos csak KP-ben tudok.Az adószámomat mindig kidobja a gép. Pedig ez a jó. 8292840478. ha szükséges lefotózom és elküldöm.Az üres patronokat a futár kisasszonnyal visszaküdhetem(Krisztikével)?Vigyázzatok Magatokra,Az ajtókat jól csuklyátok be. Vírus a francba! Üdvözlettel Wolf Péter.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Péter,
    Másoló papír természetesen van, mi adószám alapján nem tudunk keresni, kérjük a rendelést a webaruhazon keresztül vagy telefonon adja le. (Jelenleg az üres visszavétel is szünetel) Az ajtókat jól becsuktuk :)

    VálaszTörlés