2014. december 8., hétfő

Levelek a Jézuskának

Sok kisgyerek levelet ír a Jézuskához, amelyikben azt írja meg, hogy mit szeretne kapni tőle. Ez a hagyomány onnan ered, hogy a legenda szerint a Jézuska, minden gyerek levelét elolvassa, és mindenkinek innen tudja, hogy milyen ajándékot szeretne a gyermek.

Ti írtok levelet a Jézuskának? Mit kért benne a fiad, vagy a lányod?
Nézd meg, hátha nálunk van. Kattints ide, több ezer játékot találhatsz kínálatunkban: http://www.webaruhaz.hu/jatek.html


Vicces levelek, a Jézuskának
Ezeket a leveleket norvég kisgyerekek írták a Jézuskának:

Szeretnék venni egy pókot a kisállat-kereskedésben, szóval gyere oda és fizesd ki. De siess, mert karácsonykor korán zár az üzlet!

Szeretnék egy kutyát. De nem tudom, milyet. Legyen szófogadó és nem túl nagy. Kérlek, hozd el nekem a tökéletes kutyát.

Tavaly a pince felől jöttél? Tudnál mondani valamilyen jelszót, amiből tudom, hogy te vagy az? Mondd, hogy csokitorta, és akkor tudni fogom, hogy te vagy az, várlak.

Tudom, hogy nem voltam idén valami jó, de jövőre ígérem, hogy az leszek. Szóval tudnál hozni valamilyen ajándékot?

A húgom nevében írok neked, mert idén nem volt annyira jó, és nem mer tőled kérni semmit. De reméli, hogy azért kap majd tőled valamit, és ígéri, hogy jövőre jó lesz

Miért nem kaptam tavaly hajszárítót? Kértem egyet, de nem kaptam. Mindkét tesómnak van. Mégis meddig kell még az övékét használnom?

Szeretném, hogy a barátaim higgyenek benned. Beszéltünk rólad a suliban, és amikor azt mondtam, hogy hiszek benned, mindenki kinevetett. Nagyon szomorú voltam.



Te tudod már mit veszel a gyerekednek?  Nézd meg, hátha nálunk van. Kattints ide, több ezer játékot találhatsz kínálatunkban: http://www.webaruhaz.hu/jatek.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése